Werkwijze

Nadat u telefonisch of via de website contact heeft gezocht met Nadja Niels Professional Organizer maken we een afspraak voor een intakegesprek bij u thuis of op uw werkplek.

Intake

Tijdens de intake bekijk ik uw situatie en maak ik samen met u een inventarisatie van wat u wilt bereiken. Dit bezoek duurt ongeveer 1 uur, is kosteloos en geheel vrijblijvend.

Offerte

Naar aanleiding van het intakegesprek ontvangt u een offerte waarin de afgesproken werkzaamheden, de geschatte tijd en de kosten duidelijk worden vermeld.

Aan de slag

Als u akkoord gaat met de offerte maken we een afspraak om samen aan de slag te gaan. Tijdens de organizing-werkzaamheden wordt u stap voor stap begeleid om uw doel te bereiken. Samen met u ontwikkel ik een systeem dat voor u werkt en waarbij u zich prettig voelt.

Evaluatie

Direct na afloop van de werkzaamheden bekijken en evalueren we het eindresultaat. U heeft immers direct resultaat van onze inspanningen. Na 2 maanden vindt er een telefonische terugkoppeling plaats om de aandachtspunten nog eens door te nemen en eventuele vragen te beantwoorden.

Belangrijk om te weten

Het spreekt vanzelf dat ik zorgvuldig en discreet met uw opdracht en de uitvoering hiervan om zal gaan.

U bepaalt zelf of iets weggegooid mag worden; ik help u alleen maar de juiste beslissing hierin te nemen.
Wel kan ik u suggesties geven waar u met uw spullen terecht kunt.

© 2017. Design by twebber.