Tarieven

Een Professional Organizer inhuren levert veel op: zicht op en toegang tot uw spullen, energie, ruimte en rust. Daarnaast scheelt het u veel tijd en dus geld omdat u niet meer vruchteloos naar alles op zoek bent of dingen weer nieuw koopt omdat u niet meer weet waar u ze heeft gelaten.

Het tarief van Nadja Niels Professional Organizer bedraagt € 50,- per uur inclusief BTW.

Kennismakingspakket

1 uur intakegesprek en 3 uur organiseren en ordenen voor 125 euro (incl. BTW).
In deze 3 uur kan ik u alvast een stukje op weg helpen met allerlei tips en trucs naar een opgeruimd huis. Door samen de eerste stappen te nemen, is het gemakkelijker om vervolgens zelf door te gaan.

Starterspakket

1 uur intakegesprek en 6 uur organiseren en ordenen voor 250 euro (incl. BTW).
Tijdens deze 6 uur gaan we een deel van uw huis daadwerkelijk opruimen, zodat u zichtbaar resultaat ziet en wordt gemotiveerd om zelf hiermee door te gaan.

Schoonschip pakket

1 uur intakegesprek en 2 keer 6 uur oganiseren en ordenen voor 450 euro (incl. BTW).
Dit is hetzelfde pakket als het starterspakket, alleen kom ik hier 2 keer 6 uur samen met u opruimen zodat we een groter gedeelte van uw huis aan kunnen pakken.

Reiskosten tot 25 kilometer (enkele reis), reistijden tot een half uur (enkele reis) en kleine organizing-materialen zijn hierbij standaard inbegrepen. Bij langere reisafstanden en/of reistijden brengt Nadja Niels Professional Organizer € 0,19 cent per gereden kilometer en voorgenoemd uurtarief in rekening.

PGB-houders met een indicatie voor 'begeleiding' kunnen de diensten van Nadja Niels Professional Organizer desgewenst uit hun PGB bekostigen. Voor meer informatie hierover kunt u de websites van Per Saldo, het CIZ of de Sociale Verzekeringsbank raadplegen.

Algemene voorwaarden

© 2017. Design by twebber.